Όλοι οι βραχίονες μπορούν να πάρουν Q-Rings. Yπάρχουν μερικοί όμως που χρειάζονται ειδικό μοντέλο Q-Rings όπως είναι οι Campagnolo και κάποιοι ΒΒ30.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να χρησιμοποιήσετε τα Q-Rings σε σχέση με τα στρογγυλά. Μερικοί από αυτούς είναι:
Κάθε άλλο, λόγω του πιο άνετου πεταλαρίσματος και της εξάλειψης του Dead Point, οι σύνδεσμοι καταπονούνται στο ελάχιστο. Προτείνονται σε αναβάτες που έχουν τέτοιου είδους ενοχλήσεις.
Το βασικό είναι να ξέρετε το BCD του βραχίονα σας και τα γρανάζια που έχετε αυτή την στιγμή. Στα ποδήλατα δρόμου τα 2 βασικά BCD είναι το 130 (στάνταρ) ή το 110 (κόμπακτ), επίσης τα Campagnolo έχουν 135 και 115 αντίστοιχα. Για να βρείτε το BCD, δείτε εδώ.
Το βασικό είναι να ξέρετε το BCD του βραχίονα σας και τα γρανάζια που έχετε αυτή την στιγμή. Για να βρείτε το BCD, δείτε εδώ.
Δείτε το διάγραμμα εδώ.
Ναι, είναι εφικτό αν αλλάξει η μεσαία τριβή με μία από τις ειδικές της Rotor.
150γρμ για τα δύο φύλλα δρόμου και 87γρμ για τα δύο φύλλα ΜΤΒ.
Το BSA είναι για δισκοβραχίονες με άξονα 24mm και ποτήρια βιδωτά, ενώ το BSA30 είναι ειδικά ποτήρια μεσαίας τριβής για άξονες 30mm βιδωτά σε πλαίσια για BSA (μόνο για δισκοβραχίονες ROTOR).
Τα OCP3 είναι Q-Rings χωρίς την δυνατότητα αλλαγής θέσης για συγκεκριμένους βραχίονες που δεν μπορούν να πάρουν τα κανονικά Q-Rings.
Ναι και βέβαια υπάρχουν, αλλά οχι σε όλα τα δόντια.
Διαβάστε εδώ το εγχειρίδιο τοποθέτησης.
Το νέα ROTOR QXL είναι Q-Rings με μεγαλύτερο οβάλ. Έχουν παρόμοιο σχήμα με τα κλασικά Q-Rings, εξασφαλίζοντας εξαιρετική σταθερότητα. Τα φύλλα QXL δεν αντικαθιστούν τα φύλλα Q-Rings αλλά έρχονται να τα συμπληρώσουν μιας και βελτιστοποιούν την απόδοση ανάλογα με τις καταστάσεις.
Τα κύρια χαρακτηριστικά των QXL είναι ότι:
Δείτε εδώ έναν συγκριτικό πίνακα μεταξύ QXL και Q-Ring.
Δείτε εδώ έναν συγκριτικό πίνακα για τους Rotor βραχίονες 3D, 3DF, 3D+, FLOW και POWER.
Είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα της εταιρείας Reynolds, διετούς υποστήριξης τροχών (για επισκευή ή αντικατάσταση) σε περίπτωση ατυχήματος ή φυσικής φθοράς. Το RAP είναι το πρώτο πρόγραμμα που καλύπτει απευθείας από την Reynolds όλους τους carbon, ΜΤΒ και δρόμου τροχούς ποδηλάτου.
Σε γενικές γραμμές ισχύει, για αυτό και οι περισσότεροι κατασκευαστές τους δίνουν με αλουμινένια επιφάνεια φρεναρίσματος. Η Reynolds από την άλλη έχει μια ειδική πατενταρισμένη επίστρωση στην επιφάνεια φρεναρίσματος που σε συνδυασμό με τα Reynolds cryo blue τακάκια εγγυάται 100 βαθμούς λιγότερη θερμοκρασία στην επιφάνεια ώστε να εμφανίζεται καθόλου αυτό το πρόβλημα.
Όχι, κανένας τροχός της Reynolds δεν έχει όριο βάρους.
Ναι, και μπορεί να γίνει και απο τον ίδιο τον χρήστη χωρίς ειδικά εργαλεία.
Το προφίλ της ρόδας εξαρτάται απο την χρήση που θέλει να κάνει ο κάθε αναβάτης. Ένα all around προφίλ θεωρείται το 32mm που δεν επηρεάζεται καθόλου απο τους πλάγιους ανέμους. Εάν κάποιος ψάχνει για κάτι πιο aero, τότε ο 46mm είναι ο κατάλληλος τροχός. Από εκεί και πέρα τα μεγαλύτερα προφίλ είναι για πιο εξιδεικευμένες καταστάσεις.
Ναι, αρκεί να είναι carbon specific (ειδικά για carbon τροχούς). Ειδικά για τους carbon clincher τροχούς, μόνο τα Reynolds cryo blue.
Είναι τακάκια ειδικά εξελιγμένα από την Reynolds ώστε να πετυχαίνουν καλύτερο φρενάρισμα, με την λιγότερη καταπόνηση της ρόδας και συγχρόνως να μειώνουν την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στην επιφάνεια φρεναρίσματος.
Ναι, επειδή τα καψούλια είναι εσωτερικά χρειάζεται ο ακτινολόγος της Reynolds.
H διάρκεια της μπαταρίας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως πόσους σένσορες έχουμε ενεργοποιημένους, τον φωτισμό του μηχανήματος, κτλ. Το Rider 40 κρατάει γύρω στις 29 ώρες προπόνησης , το Rider 50 περίπου 15 ώρες και το Rider 21 περίπου 17 ώρες.
Πρέπει να αδειάσουμε την μνήμη του. Αυτό μπορεί να γίνει ή ανεβάζοντας τα δεδομένα στο Brytonsport.com ώστε να αποθηκευτούν εκεί ή πηγαίνοντας στο μενού του του Rider 40 > view history > erase > yes.
Ναι και μπορεί να ρυθμιστεί με 2 τρόπους. Ο ένας είναι βάση σταθερής απόστασης, δηλαδή κάθε 850 μέτρα θα κάνει αυτόματα Lap ή βάση τοποθεσίας, δηλαδή δηλώνουμε ένα σημείο και κάθε φορά που περνάμε από αυτό το σημείο θα γίνεται αυτόματα Lap.
Μάλλον είναι ενεργοποιημένος ο σένσορας της ταχύτητας, οπότε μπλοκάρει την μέτρηση της ταχύτητας και της απόστασης από τον δορυφόρο. Εάν θέλουμε να μετράμε από τον σένσορα της ταχύτητας, τότε πρέπει να βάλουμε μαγνητάκι στην ρόδα.
Το computer καταλαβαίνει ότι σταματήσαμε και σταματάει την καταγραφή αυτόματα.
Και βέβαια μπορούμε. Στο Rider 40 και 21 πατώντας το δεξί κουμπί παρατεταμένα και στο Rider 50 απλώς πατάμε το κουμπί του μενού (πάνω δεξιά).
Αυτό μπορεί να γίνει ή ανεβάζοντας τα δεδομένα στο Brytonsport.com ώστε να αποθηκευτούν εκεί ή μέσα από κάθε computer.
Για το Rider 40: Μέσα από το μενού > view history > erase> yes.
Για το Rider 21: Μέσα από το μενού > history > delete all.
Για το Rider 50: Μέσα από το μενού > view history > επιλέγω διαδρομή > επιλέγω τον κάδο ανακύκλωσης.
Όχι, και καλό θα ήταν να είναι απενεργοποιημένος.
Η διαφορά τους είναι στην συχνότητα καταγραφής σήματος από τον δορυφόρο. Επηρεάζεται επίσης η διάρκεια της μπαταρίας.
Εάν οι σένσορες επικοινωνούν με το πρωτόκολλο ANT+ τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Όσα επικοινωνούν με πρωτόκολλο ANT+.
Και βέβαια. Τα ελληνικά είναι μέσα σε όλα τα Rider (εκτός από το 20).
Όλα τα προϊόντα της Bryton καλύπτονται από το crash replacement program. Σε περίπτωση που το Rider σας καταστραφεί, τότε δίνοντας το 50% της αξίας του σας δίνουμε ένα καινούργιο.
Οι ελληνικοί χάρτες είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ όπως και όλες οι αναβαθμίσεις τους.
Και βέβαια, αλλά υπάρχει μια μικρή χρέωση. Μόνο οι πρώτοι χάρτες είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.
Μόνο τους ελληνικούς.
Και βέβαια, αρκεί να την έχετε στο history σας ή να την έχετε κατεβάσει από το Brytonsport.com στο Rider 40 σας. Θα σας εμφανίσει στην διαδρομή σας μια γραμμή και ένα βελάκι που θα δείχνει πως κινείστε πάνω σε αυτή.
Η διαδικασία του reset είναι απλή και δε χάνετε τίποτα από τις ρυθμίσεις σας ή τις διαδρομές σας. Πατάτε συγχρόνως και τα 3 κάτω κουμπιά για 2 δευτερόλεπτα και το μηχάνημα κάνει restart.
Όταν ανοίξετε για πρώτη φορά το Rider 50 σας θα σας ζητήσει τον κωδικό ενεργοποίησης του χάρτη. Θα βρείτε τον κωδικό ενεργοποίησης κολλημένο στο κουτί του Rider 50.
Πατήστε εδώ για να δείτε το διάγραμμα με τα διαθέσιμα φάρδη.
Sign up for our Newsletter